Nieuws

February 15, 2024

Ontgrendel de kracht van High Evolutionary in Marvel Snap

Sofie De Smet
WriterSofie De SmetWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Enkele van de meest populaire en krachtige schurken in het Marvel-universum zijn de Big Bad-kaarten van Marvel Snap. Ze bieden spelveranderende effecten die wedstrijden mogelijk op hun kop kunnen zetten. De meeste van hun vaardigheden zijn gebaseerd op hun stripfiguren of filminterpretaties, waaronder High Evolutionary.

Ontgrendel de kracht van High Evolutionary in Marvel Snap

Hoog evolutionair in Guardians of the Galaxy Vol. 3

High Evolutionary is de belangrijkste slechterik van Guardians of the Galaxy Vol. 3. In de film is hij een schepper van beschavingen en wezens. Hij ontwikkelt de intelligentie, kracht en meer van wezens.

Hoog evolutionair in Marvel Snap

In Marvel Snap is High Evolutionary een kaart met vier kosten en vier krachten, met als effect: "Ontgrendel aan het begin van het spel het potentieel van je kaarten zonder vaardigheden." Dit spelveranderende effect ontgrendelt de geheime vaardigheden van alle vanillekaarten, waardoor er meerdere eigen archetypen ontstaan ​​die mogelijk de meta kunnen veranderen.

De geheime vaardigheden van alle vanillekaarten

Voordat we ingaan op de beste kaarten die we kunnen gebruiken met High Evolutionary, de nieuwste van de Big Bad-kaarten in Marvel Snap, zijn hier alle geheime vaardigheden van de vanillekaarten die de slechterik zelf ontgrendelt:

  • Wesp (0-kosten, 1-kracht): Bij onthulling: belaag hier een willekeurige vijandkaart met -1 kracht.
  • Misty Knight (1-kosten, 2-kracht): Wanneer je een beurt beëindigt met ongebruikte energie, geef je nog een vriendelijke kaart +1 kracht.
  • Shocker (2-kosten, 3-kracht): Bij onthullen: geef de meest linkse kaart in je hand -1 kosten.
  • Cyclops (3-kosten, 4-kracht): Wanneer je een beurt beëindigt met ongebruikte energie, teister je hier twee willekeurige vijanden met -1 kracht.
  • The Thing (4-kosten, 6-kracht): Bij onthulling: belaag hier 3 willekeurige vijandkaarten met -1 kracht.
  • Gruwel (5-kosten, 9-kracht): kost één minder voor elke vijandelijke kaart in het spel die is getroffen door negatieve kracht.
  • Hulk (6-kosten, 12-kracht): Lopend: wanneer je een beurt beëindigt met ongebruikte energie, +2 kracht. (In de hand of in het spel).

De beste high-evolutionaire decks

Puur hoog evolutionair

Verdediging is aanval. Screenshot via Untaped.gg

De standaardmanier om High Evolutionary te spelen is in een kaartspel met de meerderheid van de huidige vanillekaarten. Dit kaartspel heeft twee hoofdmechanismen waar de algemene strategie van de aanvallende en verdedigende motoren omheen draait: het besparen van energie om meerdere krachtige kaarten uit te zetten en het toedienen van negatieve kracht aan de kaarten van je tegenstander om krachtige effecten te ontgrendelen.

Cyclops, The Thing en Abomination profiteren van het toebrengen van negatieve kracht aan de kaarten van je tegenstander. Scorpion en Spider-Woman kunnen worden toegevoegd voor nog een krachtige debuff-optie.

Wat betreft de (zwevende) strategie voor het besparen van ongebruikte energie: de vaardigheden van Misty Knight, Abomination en Hulk maken allemaal gebruik van het mechanisme, vooral met Hulk als je primaire krachtbron voor je locaties in de late game. Zonnevlek kan ook een potentiële krachtbron zijn dankzij het vermogen om elke beurt kracht te verkrijgen die gelijk is aan je ongebruikte energie.

InSheNaut

Macht is alles. Screenshot via Untaped.gg

Een ander deck waar de creaties van High Evolutionary gebruikt kunnen worden is het InSheNaut deck. Hier is de belangrijkste strategie om zoveel mogelijk kracht te creëren met de hulp van She-Hulk en The Inifinaut, terwijl je profiteert van de vroege tot middengame bekwaamheid van de High Evolutionary-creaties.

De belangrijkste aanvalsmotor van dit deck is het overslaan van bocht zes, die de weg kan vrijmaken voor het spel She-Hulk en Infinaut in bocht zeven. Dat is de reden waarom Magik belangrijk is om een ​​locatie naar Limbo te veranderen, waardoor het spel wordt verlengd en je meer tijd krijgt om de potentiële enorme combo in de laatste beurt op te zetten.

De energiebesparing die je nodig hebt om van She-Hulk in beurt zeven een kosteloze eenheid met 10 krachten te maken, zal de combinatie van kaarten zoals Sunspot en Misty Knight ten goede komen, evenals de vaardigheid van Cyclops die kan worden omgezet als aanval voor jouw kant . Deze opstelling zal kracht opbouwen naar ten minste twee locaties, dus probeer dit scenario altijd zoveel mogelijk in elk spel uit te voeren.

Sluit het kaartspel af met kaarten die je eenheden kunnen beschermen, zoals Armor (om te voorkomen dat je kaarten in welke vorm dan ook worden vernietigd) en Caiera (voor het beschermen van je kaarten met één en zes kosten). Cosmo kan ook worden toegevoegd omdat het de On Reveal-vaardigheden kan verstoren, waardoor de vaardigheden van kaarten als Shang-Chi en Killmonger niet effectief worden.

About the author
Sofie De Smet
Sofie De Smet
About

Geboren in het hart van België, combineert Sofie haar diepgaande kennis van de Vlaamse cultuur met haar passie voor online casino's. Ze heeft de ervaring van Vlaamse casinospelers getransformeerd door een vleugje lokale charme aan de online wereld toe te voegen.

Send email
More posts by Sofie De Smet

Laatste nieuws

Mega Incineroar: een game-changer of een competitieve flop?
2024-04-13

Mega Incineroar: een game-changer of een competitieve flop?

Nieuws