In de sector van online eSports-weddenschappen is klantenservice wat het goede van het grote onderscheidt, en Nomini voldoet in dat opzicht zeker aan de verwachtingen.
De klantenservice van Nomini zorgt ervoor dat je niets te klagen hebt. Hoewel VIP-klanten snellere reacties krijgen, krijgen normale spelers nog steeds snelle reacties.
Het klantenservicesysteem van eSports-weddenschap Nomini bestaat uit meerdere kanalen en hooggekwalificeerd personeel dat je altijd graag helpt met eventuele problemen die je tegen kunt komen tijdens het gebruik van hun diensten. Er zijn ook meertalige opties beschikbaar, waardoor het voor alle gokkers gemakkelijk is om hun vragen te stellen.
Er zijn twee hoofdkanalen waarmee u contact kunt opnemen met Nomini:
De live chat-optie is 24/7 beschikbaar, waardoor u snel antwoord kunt krijgen. Wat de e-mailroute betreft, claimt Nomini een antwoordtijd van 45 minuten, wat niet slecht is in vergelijking met andere concurrenten.
Er is ook een sectie met veelgestelde vragen, maar deze kan vrij kaal zijn in vergelijking met sommige grotere eSports-weddenschappen. Het kan voor gokkers beter zijn om via e-mail of livechat contact op te nemen met hun zorgen en vragen.
Net als de hoofdwebpagina van Nomini, zijn de ondersteunde talen voor de klantenservice divers.
Dit is geweldig nieuws voor gokkers, aangezien zorgen en vragen het beste in een vertrouwde taal kunnen worden doorgegeven. Het hebben van een grote selectie talen om te gebruiken in een klantenserviceomgeving helpt de doorlooptijd en misverstanden te verminderen en voorkomt dat gokkers een slechte klantervaring achterlaten.