De afdeling klantenservice is wat een fatsoenlijk online casino onderscheidt van zijn concurrenten. Mensen die online eSports-weddenschappen hebben gespeeld, zijn zich hiervan volledig bewust.
Roku heeft een ondersteunend personeel samengesteld bestaande uit experts met uitgebreide expertise in de game-industrie om je te helpen bij het oplossen van eventuele problemen. Zij helpen u graag bij het oplossen van eventuele problemen.
Spelers kunnen dag en nacht contact opnemen met het ondersteuningsteam van deze eSports-weddenschap en snel antwoord krijgen. Leden die hulp nodig hebben, kunnen contact opnemen met het personeel via e-mail of livechat, waar ze normaal gesproken veel sneller antwoorden dan via e-mail.
Hier zijn verschillende methoden om contact op te nemen met Roku.
Als het gaat om klantenservice, dekt Roku alle basissen. Ze bieden verschillende opties voor spelers om hun operators te bereiken, waaronder: live chat. Deze service is 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar, zodat u op elk moment hulp kunt krijgen.
Voordat u een van deze methoden gebruikt, moet u er rekening mee houden dat de pagina met veelgestelde vragen gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen bevat.
Bovendien kunt u via de ondersteuningslink onderaan de website eventuele vragen, aanbevelingen of opmerkingen indienen.
Ondanks de gevarieerde taalopties van de website, lijken de talen van de klantenondersteuning beperkt. Dit kan een groot nadeel zijn voor gokkers die een van de beschikbare talen niet begrijpen: